Jäsenalue

Tälle sivulle on pääsy vain rekisteröityneillä käyttäjillä

Tämä sivu sisältää rekisteröityneille jäsenille tarkoitettua yksityistä sisältöä. Kirjaudu sisään tai luo uusi tili jäsenhakemuksella nähdäksesi yksityinen sisältö.

Etkö vielä ole Tornion kuvataideseuran jäsen?

Jotkin tämän sivuston sivut ovat vain rekisteröityjen jäsenten käytettävissä. Hae jäseneksi nyt ja saa pääsy tämän sivuston rajatuille sivulle. Saat sähköpostiisi ilmoituksen, kun hakemuksesi on käsitelty.

Kirjaudu sisään

Oletko jo jäsen?

Miten pitäisi toimia?

Siirtymävaihe sähköiseen jäsenrekisteriin keväällä 2024

Olemme ottaneet käyttöön sähköisen jäsenrekisterin parantaakseemme tietosuojakäytäntöämme ja helpottaaksemme jäsentiedotteiden lähettämistä.

Kevään 2024 aikana on siirtymävaihe sähköiseen jäsenrekisteriin siirtymisessä. Halutessasi voit helpottaa työtämme ja täyttää sähköisen jäsenhakemus-lomakkeen itse. Lomakkeen löydät täältä. Käsittelemme hakemukset mahdollisimman nopeasti. Käsittelyn jälkeen saat ilmoituksen sähköpostiisi. Hakemuksessa antamasi sähköpostiosoite ja salasana ovat myös kirjautumistunnuksesi Jäsensivuille.

Mikäli et halua täyttää sähköistä jäsenhakulomaketta verkkosivulla, lisäämme sinut manuaalisesti jäsenrekisteriimme aiempien meille ilmoittamisesi jäsenyystietojen pohjalta kevään 2024 aikana. Tiedotamme jäseniämme sähköiseen jäsenrekisteriin siirtymisestä jäsenkirjeellä ja otamme Sinuun yhteyttä jos tarvitsemme lisätietoja.